خرید کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک 


قیمت : 368000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک 


قیمت کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک


 


با کوله گوشی خود را شارژ کنید

کوله پشتی سولار کلون K001 یک محصول به بسیار هیجان انگیز است. هیجان انگیز از این نظر که نه تنها فضای مناسبی برای قرار دادن لپ‌تاپ و سایر وسیله‌ها دارد، بلکه می‌تواند گوشی و تبلت شما را هم شارژ کند. این کوله پشتی از پنل‌های خورشیدی برخوردار است و به همین دلیل می‌تواند انرژی خورشید را به پاوربانکی با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که داخل کوله قرار گرفته، منتقل کند. با این حال پاوربانکی که برای این کوله در نظر گرفته شده از فناوری‌هایی مانند شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. این پاوربانک دو خروجی با شدت جریان ۱ و ۲٫۱ آمپر دارد. سرعت شارژ دستگاه شما با این پاربانک چندان بالا نیست و برای شارژ کامل دستگاه باید چند ساعتی صبر کنید. اما همین که می‌توانید خود پاوربانک را در زمان سفر و با نور خورشید شارژ کنید، یک امکان فوق‌العاده به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های پاوربانک این گوشی میتوان به داشتن ۸ سری تبدیل اشاره کرد. تقریبا هر وسیله‌ای را میتوانید به وسیله این سری‌ها شارژ کنید.

جا دار و مقاوم

خود کوله به جز اینکه از پنل خورشیدی و پاوربانک برخوردار است، فضای مناسبی هم برای قرار دادن وسایل مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کوله برای لپ‌تاپ‌هایی در اندازه ۱۳ تا ۱۵ اینچ طراحی شده است. به همین دلیل فضای خوبی را برای قراردادن آیتم‌های مختلف در کنار لپ‌تاپ مشاهده می‌کنید. پنج جیب داخلی برای این کوله در نظر گرفته شده و دو جیب هم در بیرون آن مشاهده می‌کنید. می‌توانید وسایل مختلفی را در این جیب‌ها قرار دهید. برای این کوله مکانی مخصوص برای نگه‌داری بطری آب هم در نظر گرفته شده است.

این کوله از جنس پلی استر ساخته شده است و مقاومت نسبتا خوبی دربرابر نفوذ آب دارد. با این حال ضد آب نیست و حتی روکش زد باران هم برای آن در نظر گرفته نشده است. پس به این موضوع توجه کنید که نفوظ آب داخل این کوله می‌تواند لپ‌تاپ شما را خراب یا سایر وسیله‌ها را خیس کند. با این حال جنس پلی استر این محصول در برابر پاره شدن بسیار مقاوم است. به همین دلیل طول عمر استفاده از این محصول بیشتر شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این کوله داشتن رابط هدفون است. این رابط طول سیم هدفون شما را افزایش می‌دهد و به همین دلیل می‌توانید گوشی را داخل کوله قرار دهید و هدفون گوشی را به رابط مورد نظر متصل کنید. به راحتی می‌توانید موسیقی گوش کنید.

این کوله گزینه مناسبی برای افرادی به حساب می‌آید که سفر زیاد می‌روند. نه تنها محصول جادار و مقاومی است، بلکه می‌تواند گوشی و وسایل الکترونیکی شما را هم شارژ کند.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


کوله‌پشتی سولار (دارای پنل خورشیدی) کلون مدل «K001» گزینه‌ی خوبی برای استفاده‌ی روزمره‌ و همچنین سفرهای شما خواهد بود. این کوله‌پشتی قابلیت شارژ توسط نور خورشید را دارد که از طریق پنل خورشیدی انرژی را به پاور بانک منتقل کرده و بوسیله آن کلیه دستگاههای الکترونیکی را می توان شارژ کرد.این کیف بوسیله پارچه‌ای از جنس پلی‌استر تولید شده است که مقاومت خوبی دربرابر پارگی و پوسیدگی دارد. همین ویژگی پارچه باعث می‌شود که کوله‌پشتی از دوام و عمر خوبی برخوردار باشد و با خیالی راحت بتوانید برای مدت‌ها از آن استفاده کنید. روی پارچه‌ی پلی‌استری، روکشی از جنس پلی‌اورتان نیز کار شده است که تا مقداری آن را دربرابر نفوذ آب مقاوم می‌کند. همانطور که مشاهده میکنید این کوله مجهز به محافظ لب تاپ و همچنین باتری سولار (خورشیدی) میباشد که در صورت نیاز به برق میتوان از آن استفاده کرد و در نبود نور خورشید انرژی را در یک پاوربانک (10400 میلی آمپر) ذخیره می کند.از نکات قابل توجه دارا بودن رابط هدفون در روی دسته ی کوله است. 


 



تصاویر بیشتر


 



کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک
کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک
کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک


 


 




خرید کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک ارزان,کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,Miscellaneous با قیمت ارزان,خرید پستی کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک,خرید اینترنتی کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک,خرید کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک با قیمت 368000,خرید کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک فقط 368000,خرید Miscellaneous کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک,خرید Miscellaneous با قیمت 368000, همه چی موجوده کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک خرید کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک قیمت : 368000 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک قیمت کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربا خرید کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک ارزان,کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,Miscellaneous با قیمت ارزان,خرید پستی کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک,خرید اینترنتی کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک,خرید کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک با قیمت 368000,خرید کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک فقط 368000,خرید Miscellaneous کوله پشتی سولار کلون مدل K001 به همراه پاوربانک,خرید Miscellaneous با قیمت 368000,